مرگ بر آمریکا

امسال خیلی بلندتر و حماسی‌تر و با عظمت‌تر  هر چه فریاد داریم سر آمریکا می‌کشیم و با افتخار و یک‌صدا شعار "مرگ بر آمریکا" را سر می‌دهیم.

 

مرگ بر آمریکا

 ___________________

1:ترانه حامد زمانی در مورد مرگ بر آمریکا که امروز تو لانه جاسوسی خونده، خیلی حماسی و باحاله. توصیه می‌کنم از دستش ندید.

http://rajanews.com/detail.asp?id=172670

2:راستی جبهه وبلاگی غدیر هم با آدرس(http://jwg.parsiblog.com/) موج سایبری مرگ بر آمریکا راه انداخته، می‌تونید با حمایت از این موج، تو فضای سایبری هم فریاد مرگ بر آمریکا رو طنین‌اندازتر کنید.

3:با جفت پسرام سوار تاکسی شدیم تا از راهپیمایی برگردیم،راننده با دیدن خیابونای شلوغ شروع کرد به غر زدن که ببین 4 تا بچه مدرسه‌ای رو جمع کردن آوردن تو خیابونا شعار بدن و بعدشم این‌همه ترافیک و شلوغی و دردسر درست کردن برامون. منم در حالی که شعار مرگ بر آمریکای تو دست پسرم رو نشون می‌دادم، برگشتم گفتم، فعلا که می‌بینید من و دو تا پسرام که مدرسه‌ای هم نیستیم، این همه وقت تو راهپیمایی بودیم و شعار دادیم! طرف ولی کوتاه نمی‌اومد و زیر لب غرغر می‌کرد و یکی دیگه از سرنشینان تاکسی به گمان این‌:ه آتیش دعوا رو خاموش کنه، گفت نه خب حرف آقا به خاطر ترافیکیه که ایجاد شده و می‌گه خب بالاخره باید یه بزرگ‌تری این بچه‌ها رو جمع کنه که اینقدر خیابونا شلوغ نشه و ...، گفتم این حرف حرف بدی نیست که بعد از راهپیمایی یکی کمی نظم بده به افراد و خیابون‌ها و مثلا مربیان مدارس دانش‌آموزا رو جمع کنن، ولی ربطی به اصل ماجرا نداره و امروز نه فقط چند تا بچه مدرسه‌ای، بلکه اکثریت مردم، اون‌هم به شکل خانوادگی و با بچه‌های حتی کوچیکشون اومدن راهپیمایی تا محکم و استوار فریاد بزنن"مرگ بر آمریکا" و فقط یه چشم باز می‌خواد که خوب نگاه کنه و ببینه کیا اومدن و حرفشون چیه و فقط یه عده محدودی هستن که امروز رو درک نمی‌کنن!






برچسب ها : سیاسی  ,