سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند روز پیش تولدم بود.

 

کادوی تولد

بچگی خودمو یادم نیست؛ ولی پسر کوچیکم خیلی از تولدش و بزرگ شدنش ذوق می‌کنه وخوشحال می‌شه؛خیلی. ولی من الان اصلا از تولدم خوشحال نمی‌شم. آخه همش فک می‌کنم که ای دل غاقل؛ یه سال دیگه به عدد سنت اضافه شد و هنوز اندر خم یک کوچه‌ای. با داشته‌های خیلی کم و در حد هیچ و عمر هم همین‌جوری بی‌اجازه می‌گذره؛ اونم تخته گاز. هییییییی!

 

راستی تقریبا هفت هشت ماهی بود که گوشیم خراب بود و هر روز یه مشکلی و دردسری داشت؛ تا این‌که به مناسبت تولدم یه گوشی همراه کادو گرفتم. از اون جایی که امام گلمون پارسالو به اسم حمایت از سرمایه ایرانی گذاشته بود و ما هم برا هر خریدی سعی می‌کردیم شیش دونگ حواسمون به این مسئله باشه، منم از طرف همسرم گوشی ایرانی کادو گرفتم. البته همسرم با احتساب اولویت‌های من خودش به تنهایی گوشی خریده بود و صدالبته که اولین اولویتم همون ایرانی بودن گوشی بود. ولی خب با توجه به بودجه خیلی اولویت‌های دیگم تأمین نشده بود.

حالا می‌خوام به بهانه همین کادو عکس‌العمل‌ها رو در مورد خرید کالای ایرانی بررسی کنم و اگه شد آخرش یه نتیجه‌گیری بکنم. البته هنوز  متنم آماده نیست و دارم رو این موضوع حسابی فکر می‌کنم و به همین دلیل این پست در حال تکمیله.

__________________

...:ادامه رو به زودی می‌نویسم!






برچسب ها : حمایت از سرمایه ایرانی  ,

      

بهانه این پستم، عزیز زهرای اطهره و داماد پیمبر رحمت و پدر سیدالشهدا و حسن مجتبی. پدر ابالفضل علمدار و پدر زینب کبری. همونی که عشق اونه که تو دنیا همه جا دستگیره دست ما بوده؛ تو آخرت هم ایشاللا دستگیره ما هست و مایه نجاتمون. همونی که هر چی هم تلاش کنیم نمی‌تونیم حد و اندازه عشق و علاقمونو بهش به زبون بیاریم.

 

خیلی خوشم می‌یاد از کار اسم‌گذاری تولد ائمه؛ روز مادر، دختر، جوان، پدر و ... . کار قشنگیه و باعث می‌شه اون صنف (بیشتر از همه البته) یه تلنگر بخورن که اسوه و مریدشون کیه.

حالا الان که روز پدره و هفته مرد، چند تا دین دارم که گرچه نمی‌تونم اداشون کنم؛ ولی حداقل می‌خوام اقرار به عجزم در اداشون بکنم و عذرتقصیر بخوام تا بلکه حداقل خودم و وجدانم کمی آسوده باشیم.

اول از حضرت ماه، امام خامنه‌ای عزیز که الحق بهترین بابای دنیاست واسه ما.

 

دعای همیشه من اینه که خدای من، این عزیزتر از جانم رو سالم و سلامت نگهش دار و انقلاب حضرت روح‌الله رو با دستای قشنگش به دستای امام عصرمون برسون و فکر می‌کنم یکی از بهترین هدیه‌هایی که برای روز پدر می‌شه به این عزیزترین پدر داد،تحقق همون حماسه سیاسیه که ازمون خواسته. اونم از ابتدا تا انتها؛ از ثبت نام و مراحل احراز و عدم احراز صلاحیت  و انصراف گرفته تا دفاعیه و بیانیه و عدم تخریب و وحدت  و البته حماسه تبلیغ درست و حماسه حضور و انتخاب اصلح و ...

نفر بعدی که من خیلی بهش مدیونم و بندبند وجودم قدردان زحمتای فراوانشه و سراسر من پره از بوسه تقدیر و حس تشکر از اون، بابای خودمه. بابایی که خیلی خیلی خیلی برام زحمت کشیده و من هر چی نگاه می‌کنم می‌بینم هرچی که من دارم از اونه و زحمتای زیادش. دعا می‌کنم ایشاللا دختر خوبی براش باشم و باعث سرفرازیش تو دنیا و آخرت باشم.

مرد بعدی‌ای که باید تشکر ویژه ازش بکنم و روز مرد و پدر رو بهش تبریک بگم، همسر خوبمه که واقعا بهترینه و از صمیم قلبم امروزو بهش تبریک می‌گم و با تمام وجودم از همه زحماتش تشکر می‌کنم و دعا می‌کنم روزبه‌روز تو کارا و اهدافش موفق‌تر بشه.

راسیتی امروز جای پدرهمسرم و بابابزرگ خودم هم خالیه حسابی. کادوی نقد روز پدر اونا هم یه فاتحه و یه صلواته و دعا می کنم ایشالا امروز به اونا هم خوش بگذره و غرق تو رحمت خدا باشن. البته اگه کسی این پستو بخونه و یه فاتحه  و یه صلوات براشون کادو کنه، واقعا ممنونش می‌شم.

گل

____________

امسال روز تولد امام علی(علیه السلام) می‌خوام یه چند تا قول و قرار با مولام بذارم. یکیشو این‌جا هم می‌گم: ایشاللا از همین امروز؛ نمی‌گم هر روز؛ ولی حداقل، هفته‌ای یه بار، جمعه‌ها مثلا، یه وقتی بذارم برا مطالعه نهج‌البلاغه.





      
<      1   2      




+ سلام، سئوال در مورد برنامه‌های اندروییدی و حافظه موبایل دارم، کسی پاسخگو هست؟(چشمک)

+ سلام، کسی هست در مورد اندرویید و بازار بتونه به چن تا سئوال ابتدایی و ساده من جواب بده؟

+ سلام،از نواهایی که خاطره شدن و راجع به امام رضان، چند تا می خوام، کسی لینکشونو نداره؟



+ سلام، کمک می خوام!

+ سلام، کسی از این فلش های جالب رمانتیک نداره برا همسری روزشو تبریک بگیم؟

+ صراحت انقلابی!

+ سلام دوستان، ببخشید یه سئوال در مورد متن گذاشتن تو پارسی بلاگ:

+ سلام دوستان


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]
[ Designed By Ashoora.ir ]