سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یه آزمون خیلی مهم آخر فروردین داشتم که متاسفانه قبول نشدم توش:(

نمره منفیم انگار خیلی بود و همین باعث شده بود نتیجه بد باشه:(

ولی اطلاعیه زدن تازه، که یه آزمون تکمیل ظرفیت برگزار می‌کنن.

خیلی خیلی خوشحالم! دیدید شب امتحان یا روز قبل امتحان وقتی خبر می‌دن امتحان یه روز دیرتر یا حتی 2 ساعت دیرتر برگزار می‌شه، آدم انگار داره بال درمی‌آره! الان من اون‌طوری‌ام! اصلا آدم چقدر شب امتحان آرزو می‌کنه یه فرصت دیگه بگیره و این کم‌کاری و خوب درس نخوندنشو جبران کنه و قول می‌ده از این به بعد دیگه خوب درس بخونه، الان همه‌ی اینا منم!!!

خدایا کمکم کن واقعا این دفعه خیلی عالی بخونم و نتیجه‌ام هم خیلی عالی بشه.

خداجونم، یک دنیا ممنونتم از این فرصت دوباره!

__________

دل‌نوشت: راستی یاد اون آیه‌ای افتادم که می‌گه اون دنیا بعضی‌ها  موقع حساب کتاب که می‌شه آرزو می‌کنن که فقط یه فرصت، حتی یه فرصتِ کوچولو بهشون داده بشه تا همه چیو جبران کنن:( ... (البته بماند که تو بقیه‌ی آیه خدا فرموده که دیگه وقت هیچ‌مدل فرصت دادنی نیست:( خدایا برا اون دنیا هم ...)





      

سر ظهری اونم تو ایام تولد بهترین ولی، امام علی علیه‌السلام، چنان بغض‌بارونمون کردن که ...

الان بیشتر از 2 ماه از اون روزی که حاج آقا ماندگاری عزیز تو برنامه‌ی فوق‌العاده‌ی سمت خدا چن تا انتقاد کاملا به جا رو با دلسوزانه‌ترین لحن بیان کرد، می‌گذره و همش پی‌گیر اخبارشیم که خب آیا همچین انتقادی رو تاب میارن و بهش ترتیب اثر میدن یا نه. از مصاحبه‌های خود آقای ماندگاری و سخنرانی‌هاش تو جاهای مختلف گرفته تا صحبت‌های بقیه‌ی کارشناسا تو حمایت از ایشون و  خلاصه خبرگزاری‌های مختلف و چند روز پیش که مصاحبه سایت ارزشی رجانیوز با آقای رکنی تهیه کننده‌ی برنامه سمت خدا رو خوندیم که گفته بودن برکناریشون قطعی شده و بالاخره امروز که آقای شریعتی و آقای فرحزاد اون حرفا رو زدن و واقعا بغض امون نمی‌ده دیگه و ....

واقعا خیلی خیلی ناراحت‌کنندست که تو مملکت امام زمان و کشور اسلامیمون، برنامه‌ای که شاید به جرأت بشه گفت بهترین برنامه معارفی اثرگذار و پرمخاطب تو سطح جامعه و مردم هست رو به خاطر یه انتقاد کاملا وارد چنین برخوردی باهاش بکنن و این‌قدر تنگ‌نظرانه باهاش رفتار کنن و تهیه‌کننده‌ی خوبی مثل آقای رکنی که این‌قدر در راستای بالابردن معارف مردم و انتشار دغدغه‌های دین و رهبر عزیز تلاش کردن رو اخراج کنن. و واقعا دم مجری محترم و کارشناسای خوب این برنامه گرم که گفتن بدون حضور آقای رکنی، برنامه رو ادامه نمی‌دن. 

حالا غیر از ناراحتی شدیدمون، کار موثری که می‌شه بکنیم اینه که تا می‌تونیم از همه بخوایم که به راه‌های ارتباطی با صدا و سیما ارتباط برقرار کنن و اعتراضشون رو نسبت به این رفتار شرم‌آور اعلام کنن؛ تا بلکه  اثری بگذاریم.

راه‌های ارتباطی:

سایت صدا و سیما و سامانه ارتباط با مخاطبین:

http://162.irib.ir/web/guest;jsessionid=798AA9826BC11C6320E34DA27848892C

 و  http://www.pririb.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=viewpage&pageid=47

شماره تماس شبکه سه :      27863000  021

تلفن تماس سازمان صدا و سیما در تهران : 162 و در شهرستان ها :  0212781  

شماره تماس شورای نظارت بر صدا و سیما:  02164040

  

_______

این لینک‌ها هم مرتبطن:

http://emzanameh.blogfa.com/

http://hemayat.reba.ir/






      

امام علی علیه‌السلام در در توصیف ویژگی‌های حق? اشاره کرده‌اند که:
اهل حق هرگز از این‌که تذکری به آن‌ها داده شود? ناراحت نمی‌شوند و اگر کسی از عرضه داشتن حق بر او ناراحت می‌شود? از عمل به حق به طریق اولی روی‌گردان است.
ـــــــــــــــــــــ
دل‌نوشت: واقعا یه خورده فکر کنیم ببینیم ما چقدر این‌طوری هستیم؟! و لج‌بازی‌ها و سرسختی‌مون در پذیرش تذکر و انتقاد افراد مختلف چقدره:(





      

استادی تعریف می‌:رد، سر یک کلاس 40 نفره از خانم‌ها، پرسیدم چند نفرتون هست که تا حالا 10 تا کتاب در مورد تربیت بچه مطالعه کرده باشه. متاسفانه هیچ موردی یافت نشد!! و ناچار پشت سر هم تعداد کتاب رو کم کردم و وقتی به چهار پنج کتاب رسیدم، یک نفری دست بالا برد و وقتی به یک کتاب رسیدم، چند دست دیگر هم بالا رفت!

و تاسف‌بارتر این‌که، وقتی تو همین کلاس از بانوان پرسید که چند نفر از شما روزانه به دیدن یک فیلم و یا سریال بسنده می‌کنید؟ متاسفانه، هیچ دستی بالا نرفتL

و باز وقتی همین استاد در کلاس از این بانوان پرسید که چند نفر از شما تحت تاثیر یک فیلم و سریال، دارای یک رفتار مثبت شده‌اید و یا یک رفتار منفی را ترک کرده‌اید؟ هیچ دستی بالا نرفت.

واقعا خیلی تاسف‌باره‌ها!برای فیلم و سریالی که حتی تو خود ما تغییر رفتاری ایجاد نمی‌کنه، همه وقت داریم؛ ولی برای مطالعه کتاب‌هایی که نه تنها برای خودمون و فرزندان و خانواده‌‌مون اثرات عالی داره، بلکه برای نسلمون هم اثرات خوبی داره، هیچ فرصتی نداریم و هیچ زمانی اختصاص نمی‌دیم.

واقعا جور دیگر باید زیست...





      




+ سلام، سئوال در مورد برنامه‌های اندروییدی و حافظه موبایل دارم، کسی پاسخگو هست؟(چشمک)

+ سلام، کسی هست در مورد اندرویید و بازار بتونه به چن تا سئوال ابتدایی و ساده من جواب بده؟

+ سلام،از نواهایی که خاطره شدن و راجع به امام رضان، چند تا می خوام، کسی لینکشونو نداره؟



+ سلام، کمک می خوام!

+ سلام، کسی از این فلش های جالب رمانتیک نداره برا همسری روزشو تبریک بگیم؟

+ صراحت انقلابی!

+ سلام دوستان، ببخشید یه سئوال در مورد متن گذاشتن تو پارسی بلاگ:

+ سلام دوستان


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]
[ Designed By Ashoora.ir ]