سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

  • دیامس خواننده و نوازنده زن فرانسوی که چندی پیش با انتشار کتابی اعلام کرد اسلام گزیده و حجاب اختیار کرده،می‌گوید: در اوج موفقیت از افسردگی شدیدی رنج می‌بردم و بارها به روانشناسان مختلفی مراجعه کردم اما هیچ کدام کمکی به من نکردند. دیامس می‌افزاید: راه حل خلاص شدن از افسردگی را در نماز و قرائت قرآن یافتم و نهایتا هنگامی که در دسامبر 2008 به جزیره موریس سفر کردم، شخصا اسلام گزیدم.(http://rajanews.com/detail.asp?id=139172)
  •  ماشا الیلیکینا مانکن و خواننده روسی تبار، در پی اجابت درخواستش از خدا مبنی بر شفای دوست صمیمی اش، به اسلام روی آورد و حجاب اختیار کرد.  او ایمان به خدا را باعث ایجاد تحول در زندگیش می داند و خود را موظف می داند، که غیر مسلمانان را از انحراف و گمراهی برهاند و خود را موظف می داند الگویی برای گرایش به اسلام باشد. او حجاب برگزیده و با افتخار حجاب را راه رسیدن به خدا می داند و تمام گذشته ی سرشار از انحرافش را کنار گذاشته و فرد جدیدی شده است.(http://harimeyas.com/1390/12/با-حجاب-شدم-تا-به-خدا-برسم‎.html)
  •  کانکو آکیو زن 51 ساله ژاپنی در حرم امام رضا(علیه السلام) دین اسلام را برگزید و ....(http://harimeyas.com/1390/11/تشرف-زن-ژاپنی-اسلام-حرم-امام-رضا.html)

 

هر از چند گاهی خبرهایی از این دست به گوشمون می رسه و چقدر قشنگه کار چنین افرادی. ولی متاسفانه از این سمت بازیگران و خواننده هایی پست، از دین قشنگ اسلام و قوانین خیلی نازش، برمی گردن به قهقرا و ...

ما در حقانیت دین قشنگمون شک نداریم و فقط کمی فکر و تامل و مطالعه لازمه تا اگر هم بر فرض عاشق دینمون نیستیم، عاشقش بشیم. ولی من به شخصه خیلی به دینم و به خودم که مسلمانم و شیعه، می بالم که با این هجمه بزرگ تبلیغی علیه دینم و کشورم، باز هم روز به روز بیشتر و بیشتر با خبر مسلمان شدن رو به رو می شم و از اون ور هم خیلی خیلی تاسف می خورم که چرا یکی باید اینقدر نادون و (دیگه نمی شه گفت!) باشه که از این همه زیبایی رو برگردونه و بره تو متن و وسط زشتی.

چرا باید یکی این ور آب، تمام تلاشش رو بکنه تا دست به همه کثیفی ها و لذائذ شهوانی و حیوانی بزنه تا به قول خودش به آرامش برسه؛ ولی هیچ توجهی به حرف کسایی که یه عمر تو همچین اوضاعی بودن، نکنه و به عشق تجربه اون لذائذ، خودش رو به گند بکشه و بعد یکی اون ور آب، برگرده بگه در اوج افسردگی، راه خلاصم، نماز بود و قرآن!

خدا جونم با تمام وجودم ازت می خوام به من بصیرتی بدی روزافزون و همیشه و هر لحظه مواظبم باشی که تو تو هیچ گمراهی و انحرافی گرفتار نشم.

 






برچسب ها : اسلام گرایی  , بصیرت  , حجاب  ,

      

 

خدا جونم من خودم می دونم و بارها اعتراف کردم که چقدر بدم. ولی تو که اینقدر خوبی و ستارالعیوب و توبه پذیر، ازت خواهش می کنم منو ببخشی و همه ی بدی هامو کامل کامل پاک کنی. چه بدی هایی که در حق خودم کردم و چه بدی هایی که در حق دیگران انجام دادم. خدا جونم با تموم وجودم ازت خواهش می کنم منو ببخشی و واقعا منو تو راه راست و مستقیم قرار بدی و نذاری دست از پا خطا کنم. خدا جونم التماس می کنم کمکم کنی و دستمو بگیری که این همه خطا نکنم. من خیلی ضعیفم و خیلی محتاج. و خیلی خیلی گناهکار. خدا جونم منو ببخش کمکم کن بتونم همیشه بهترین کارها رو انجام بدم.

دعا+التماس

 





      

 

چند سال پیش وقتی برای اولین بار به هیات فاطمیون قم رفتم، اتاق کوچکی کنار محل اصلی هیات، توجهمو جلب کرد. تو این اتاق کوچیک، بچه ها جمع شده بودند و یک خانمی هم مشابه مربی مهد کودک، بچه ها رو سرگرم می کرد و وسایل سرگرمی هم شامل یک سری دفتر نقاشی و مداد رنگی و اسباب بازی بود که مشخص بود نو نیستند و مثلا خود هیاتی ها از خونه آوردنشون. از اون جایی که برای بچه های کوچیک اسباب بازی جدید(هیچ اهمیتی نداره که نو باشه یا درب و داغون؛ همین که مال خودت نباشه) خیلی جالبه، حسابی با اونا سرگرم می شدن و با کلی ذوق و شوق از اون ها استفاده می کردند.

خیلی زیاد از این کار خوشم اومد و از دفعات بعد، من هم هر از گاهی، چیزی برای سرگرمی بچه هیاتی ها می آوردم.از برچسب گرفته تا یه خوردنی کوچیک یا برگه نقاشی و رنگ آمیزی و... و گاهی خودم هم، همراه بچه ام تو اون اتاق به اصطلاح مهد کودک می موندم و گاهی حتی با بچه ها سرگرم بازی می شدم.

حالا همه این ها، بهانه ای بود برای گفتن این مطلب که چقدر خوبه همه مساجد ما، یاد بگیرن این کار قشنگ رو و برای قسمت بانوان، یه مهد کودک مانندی(یه اتاق کوچیک حتی) در نظر بگیرن و برای هر مراسم و نماز جماعتی، یکی از خانم های جوان و خوش ذوق، بچه های نمازگزاران رو سرگرم کنه و به این ترتیب برای بچه ها، مسجد و مراسماتی از قبیل سخنرانی و هیات و اعتکاف رو با خاطره خوش عجین کنه، و اون ها رو به چنین فضاهایی علاقمند کنه.

امیدوارم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که نه تنها در مساجد، بلکه حتی در همایش هایی که بانوان در آن، حضور دارند هم، از اتاقک های کوچک مهد مانند استفاده شده و بدین ترتیب هم شاهد حضور فعال تر و هم با نشاط تر مادران فرزند دار و با تخصص باشیم. ان شاءالله!

مسجد+ مهد کودک

پ ن1:مطمئنا ثوابی که نصیب مربی مهد این چنینی می شه، کمتر از سایرین و شرکت کنندگان در مراسمات نیست. چرا که در این صورت،عده زیادی از خانم ها که به خاطر فرزند کوچیک از توفیق حضور در مسجد و بهره بردن از مراسمات محرومند هم، می تونن حضور فعال و پرشوری داشته باشن.

پ ن2:متاسفانه الان بیشتر شاهد تشر و راندن بچه ها از مساجد هستیم، اون هم به بهانه سرو صدا و شیطنت های طبیعی و اقتضای سن خردسالان و البته باز متاسفانه، امثال من ها(مادران دارای فرزند کوچک)باید با این اعتراض با چاشنی عصبانیت زیاد مواجه شویم که آی! تو که بچه خردسال داری، اصلا به چه حقی در نماز جمعه و جماعت شرکت می کنی که تازه آرامش نماز ما را هم برهم زنی!جای توی بچه دار کنج خانه است و نه در نمازهای جمعه و جماعت و یا مراسمات قدر و عرفه و احیا!

 





      

پرسیدند: چرا می‌خواهی زنت را طلاق دهی؟

گفت: انسان آبروی همسرش را نزد بقیه حفظ می‌کند.

بعد از گذشت مدتی از جدایی، علت را از او جویا شدند. گفت:

انسان نباید پشت سر زن بیگانه صحبت کند!

_______

 

پی‌نوشت: بسیار لذت بردم از خواندن این داستان و بسیار بیشتر شرمنده شدم و آرزو کردم دارایی اخلاق زیبا را!






برچسب ها : اخلاق  ,

      

عشق یعنی استخوان و یک پلاک





      




+ سلام، سئوال در مورد برنامه‌های اندروییدی و حافظه موبایل دارم، کسی پاسخگو هست؟(چشمک)

+ سلام، کسی هست در مورد اندرویید و بازار بتونه به چن تا سئوال ابتدایی و ساده من جواب بده؟

+ سلام،از نواهایی که خاطره شدن و راجع به امام رضان، چند تا می خوام، کسی لینکشونو نداره؟



+ سلام، کمک می خوام!

+ سلام، کسی از این فلش های جالب رمانتیک نداره برا همسری روزشو تبریک بگیم؟

+ صراحت انقلابی!

+ سلام دوستان، ببخشید یه سئوال در مورد متن گذاشتن تو پارسی بلاگ:

+ سلام دوستان


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]
[ Designed By Ashoora.ir ]