خداجون داره اتفاقای خیلی خیلی قشنگی می‌افته ...

سراسر وجودم افتخاره و وجد به خاطر امام عزیزم...

گاهی فکر می‌کنم مردم زمان‌های دیگه یا کشورهای دیگه بعضی از احساس‌ها رو اصلا ندارن و نمی‌تونن درک کنن.

شاید مردم کشورهای دیگه تا حدی از عشق به وطن رو تجربه کنن؛ ولی اصلا احساسات ما رو در مورد امام خمینی نازنین- که روحشون همیشه همسایه‌ی بهترین نورها باشه- یا شهدای عزیزمون و یا دفاعمون که واقعا برامون مقدس بود و هست، یا امام عزیزتر از جونمون، امام خامنه‌ای نمی‌تونن درک کنن. اصلا نمی‌تونن بفهمن این که من با تمام وجودم افتخار می‌کنم به داشتن یه رهبر یعنی چی؟ یا این عشقِ ما به دینمون تا حدِ فوق‌العاده و جون خودمون و عزیزامونو فدای دینمون کردن یعنی چی؟

....

خدایا بی‌نهایت ممنونتیم که قلبامونو با خودت و دین قشنگت و امامای نازنینت آشنا کردی و بهمون لیاقت دادی تو یکی از بهترین نقطه‌های زمینت، یعنی ایران اسلامی، زندگی کنیم و خداجون یک دنیا ازت ممنونم که امامم، سیدعلیه و من این‌همه عاشقشم.

خدای نازنینم کمکم کن که واقعا لیاقت این همه داده‌های تو رو داشته باشم و کمکم کن که بتونم یه سرباز خوب برای این امام باشم.

 

راستی این نامه‌ی امام به جوونای اروپایی و آمریکایی و بعدش این صفحه‌ها تو سایت امام خامنه‌ای جون رو (http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28731/index.html#fa

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28865/index.html؛

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=28736)


چن روزه دارم بهشون فکر می‌کنم که چه جوری منم می‌تونم تو نشرشون نقش داشته باشم، البته جاهای مختلف مسابقه گذاشتن برای نشر این نامه و روش‌های ابتکاری برا رسوندن این پیام به مخاطباش؛ ولی من که فکرم درگیره و شما هم اگه به فکرتون چیزی رسید منو هم باخبر کنید تا همه به کمک هم بشیم نامه‌رسون‌های این نامه‌ی مهم.