چن روز پیش با پسرام رفتیم پارک بادی!

خداییش خیلی جای خوبیه برای تفریح بچه ها و تخلیه‌ی انرژی‌هاشون. به خصوص برا پسرای من که عالیه، هر وقت رفتیم حسابی دلی از عزا درآوردن، حسابی حسابی!




به خصوص این سری که گفتم دیگه بذارم اینقدر بازی کنن تا خودشون خسته بشن و بگن بریم؛ ولی بازم اونا کم نیاوردن و بعد از 4 ساعت و نیم که دیگه من گفتم شبه و دیروقته و برگردیم، بازم انگار نه انگار و می‌گفتن هنوز کم بازی کردیم!!!

حالا من این پست رو نذاشتم که یه اتفاق جالب رو تعریف کنم و اونم اینه که من وقتی دیدم بچه‌ها غرق بازی‌ان و موقع نماز مغرب شده، گفتم بذار نمازمو اول وقت بخونم و وقتی از مسئول پارک پرسیدم جایی برای نماز هست یا نه، گفت همین جا یه گوشه بخونید دیگه؛ منم مشغول نماز شدم و جالبه که چن نفر دیگه هم اومدند و نماز خوندند و از همه قشنگ‌ترش این بود که جفت پسرام هم اومدن و نمازشونو خوندند. منم از اون صحنه‌ها عکس گرفتم و گفتم بذارم تو وب تا شما هم ببینید و لذت ببرید از این پسرای نمازخون!