سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیشه انتخابات که نزدیک می‌شه، پر از شور و حال می‌شم و احساس تکلیف و حس خوب جنب و جوش و فعالیت و اثرگذاری و نقش‌گذاری(هم تو سرنوشت کشور با رای خودم و هم تبلیغ گفتمان و نیازهای کشور و معیارها و ملاک‌های اصلح)

کلا فصل انتخابات با وجود نگرانی‌ها و دلهره‌هاش خیلی قشنگه. البته این حس و حال فقط به همون چند روز تبلیغات و یا اصلا ثبت نام نامزدهای احتمالی و میام نمیام‌ها برنمی‌گرده؛ بلکه خیلی زودتر و با آغاز تحرکات و اقدامات افراد سیاسی مطرح و غیرمطرح در کشور، حس و وظیفه تحقیق و بررسی صلاحیت‌ها شروع می‌شه و حسابی هم آدمو درگیر می‌کنه.

 

تا جایی که یادمه اولین انتخابات مهمی که شرکت کردم سال هشتاد و چهار بود؛من همدان، دانشگاه بودم و دور از خانواده و کاملا داخل تبلیغات نامزدها؛ و چقدر برام لذت‌بخش بود تحقیق در مورد نامزدها و مطالعه و صحبت در مورد افکار و عقاید و عملکردها و به نتیجه رسیدن و ...

سال 88 هم که از پاییز سال قبلش، فضا خیلی زودتر تو جامعه سیاسی شده بود و هر روز باید پیگیر اخبار می‌بودیم و یه پامون باید مدام تو رسانه‌ها بود و تا خود ایام انتخابات که دیگه اوج فعالیت‌ها بود و یادمه روزهایی که از کله سحرتا دیروقت شب در حال فعالیت بودیم و بعد هم که فتنه 88 و زور زدن‌های فراوان دشمن و ضدانقلاب و بالاخره ماجرا ختم شد به روز بزرگ و زیبای 9 دی.

بالاخره اون ایام گذشت و گذشت تا رسیدیم به لحظه تحویل سال 92 و شنیدن حرفای واقعا در و گوهر حضرت ماه در آغازین لحظه‌های سال نو. ب‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ع‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍له، اسم قشنگ حماسه سیاسی و حماسه اقتضادی و حس قشنگ فول انرژی شدن و حس سنگینی تکلیف  رو دوشمون.

اصلا حماسه یعنی چی؟ حتی موقع ادای این کلمه احساس می‌کنم باید به شکل خاص بیان شه. به شکل حماسی.کار به معنای لغویش ندارم؛ حماسه یعنی یه کار بسیار اثرگذار و خیره‌کننده. کاری که کارستون باشه به قول قدیمیا. کاری که حال دشمنو بگیره و دشمنو مأیوس کنه و برای کشور هم ارمغان عزت داشته باشه، عزت همه جانبه، هم در زمینه اقتصاد و اقتدار و روابط خارجی و... اصلا به نظر من حماسه رو تو قالب کلمات نمی‌شه تفسیر کرد، بلکه باید با عمل تفسیرش کرد.

 

قراره ایشاللا کمتر از  یه ماه دیگه حماسه به پا کنیم. هم حماسه حضور؛ حضور حداکثری و  پرشور و هم حماسه انتخاب.انتخاب فرد اصلح. اصلح بین این همه نامزد احتمالی. نامزدهای گروه‌های مختلف و با سلائق و رفتار سیاسی و غیرسیاسی مختلف. و البته حماسه به نظرم باید تو همین ایام و تو رفتارهای تبلیغاتی ما و تو اقناع افراد و تو ستاد افراد مختلف و نحوه تبلیغات و ستاد رفتن‌ها و همه فعالیت‌های تبلیغمون هم باشه. و البته وقتی یک سال به اسم حماسه نام‌گذاری شده، باید در کل سال حواسمون به این کلمه پربار و پرمعنی باشه و البته به قول خود حضرت امام خامنه‌ای، پیام‌های نوروزی و اسامی سال‌ها نباید فقط منحصر به همون سال باشه.بلکه این اسامی راهگشای حتی سال‌های بعد هم باید باشند.

ان شاءالله از این به بعد بیشتر راجع به این حماسه بزرگ سیاسی که قراره توسط ملت ایران آفریده بشه، می‌نویسم.

 

____________

راستی این روزا هم صبح که از خواب پا می‌شم، بعد نماز؛ و هم شبا موقع خواب بیشتر از همیشه یاد امام زمان و غربتش و فرجش می‌کنم و هم یاد امام عزیزم؛ امام غریبم، امام خامنه‌ای و علاوه بر دعا برای درخشان بودن سرنوشت این انتخابات و خلق شدن یه حماسه دشمن له کن و خداشادکن، دعای مخصوص می‌کنم برای خود حضرت ماه که خدایا رهبر عزیزمون رو برامون حفظ کن و بهش سلامتی روزافزون بده و به ما هم توفیق اطاعت بیشتر و عملی‌تر از توصیه‌هاش.






برچسب ها : حماسه سیاسی  ,

      

 

دیشب شب قشنگ و زیبای لیلة الرغائب بود.

شب که با دو تا پسرم داشتم از حرم برمی‌گشتم، در مورد شب لیلة‌الرغائب براش توضیح دادم و بعد با هم دعا کردیم. گفتم دعاهامونو اینجا هم بنویسم.

خدا جون اونایی که دلشون نی‌نی می‌خواد و هنوز ندارن، بچه‌دار کن.

خدا جون اونایی که دلشون آبجی یا داداش می‌خواد و هنوز ندارن، بهشون بده.

خدا جون یه کاری کن که همه آدمایی که مریضن، حاشون خوب خوب بشه. همشونا.

خدا جون کاری کن که همه اونایی که دلشون می‌خواد ازدواج کنن، بتونن.

خدا جون کاری کن که همه اونایی که فقیرن، پولدار بشن.

خدا جون یه کاری کن که اونایی که غذا ندارن، داشته باشن.

خدا جون یه کاری کن که همه دشمنای ما نابود بشن و همیشه ما شکستشون بدیم و همیشه ما پیروز باشیم.

خدا جون یه کاری کن که مشکل همه آدما حل بشه.

خدا جون یه کاری کن که امام عزیزمون، امام خامنه‌ای ناز، همیشه سالم و سلامت باشه و حالش خوب خوب باشه.

خدا جون یه کاری کن که مامان باباهای ما سالم و سلامت بمونن برای ما.

خدا جون یه کاری کن که ما همیشه کارای خوب خوب انجام بدیم.

خدا جون یه کاری کن که ما قرآنو حفظ کنیم و همش کارای خوب خوب انجام بدیم و خدا رو خوشحال کنیم.

خدا جون کاری کن که هم خودت و هم مامان و بابا همیشه از دست ما راضی و خوشحال باشن.

خدا جون یه کاری کن که امام زمان ما زود زود بیاد و دنیامونو مثل بهشت خوشگل کنه.

دعای لیلةآ‌الرغائب

خدا جون...(دعاهای اختصاصی خونوادگی!)

 

__________________

خدایا همه دعاهای پسرمو (به طور ویژه حفظ و سلامتی امام نازمون و ظهور امام غائبمون و گذر سرافرازانه و حماسی کشورمون از این دوره حساس سیاسی)اجابت کن.

خدایا منو دریاب.

 

راستی دیشب هر کاری کردم، پسرکوچولوم نذاشت، مطلب بذارم و به خاطر این بود که با تاخیر آپ کردم.

 






برچسب ها : درددل(مذهبی)  ,

      

گاهی با خودم فکر می‌کنم چرا ما ایرانیا قدر رهبر گلمونو نمی‌دونیم؟ واقعا چرا حتی اونایی که می‌دونن امام خامنه‌ای چقدر بزرگه، بازم انگار نه انگار؟(البته اصلا کلا خصلت ما آدماست که کلا تو دریاچه غفلت شنا می‌کنیم و از کنار خیلی چیزا بی‌تفاوت رد می‌شیم.) این‌که بدونی ارزش و جایگاه یه نفر چقدره و گوش کردن به حرفاش واقعا لازمه و کارساز و باعث همه مدل پیشرفت؛ ولی بازم به روی خودت نیاری؛ خیلی خیلی بده. الان دارم به کمترین حدش فکر می‌کنم، این که چقدر ما مردم(تک تکمون رو می‌گم‌ها) در مورد حرفا و سخنرانی‌های آقامون وظیفه داریم و چقدر باید روشون کار کنیم.مثلا به شکل خاص؛ این پیام‌های نوروزی؛ اگه فقط همین پیام‌ها رو کمی جدی بگیریم، دنیامون حتی فقط چقدر گلستان می‌شه.

عکس امام خامنه ای

به‌همین بهانه داشتم پیام‌های نوروزی و اسم سال‌ها رو مرور می‌کردم. خیلی خیلی هوشمندانه و زیبا انتخاب شدن. آدم لذت می‌بره از این هوش و ذکاوت و آینده‌نگری و دقت امام خامنه‌ای. ولی آخه چه فایده، چقدر ما رو این اسامی عالی مانور دادیم و کار کردیم؛ و  اون‌جور که واقعا برازندست، اینا رو پیاده کردیم؟ چند سال و چند بار امام مجبور شده تا سال بعد هم روی اسم و اهداف سال پیشین مانور بده و حتی مثلا دو سال پیاپی سال ، سال امام علی(علیه السلام) نامیده بشه، تا بلکه ما مردم کمی به خواسته‌های عالیشون نزدیک بشیم! و چقدر حیف که بزرگ‌ترین کاری که اکثریت انجام می‌دن، فقط تبریک سال و چسبوندن بنرهای بزرگ اسم سال و در واقع فقط یدک کشیدن اسم سال تو همه کاغذ و پارچه نوشت‌ها و تابلوهاستقابل بخشش نیست

حالا نمونه نزدیکش، همین امساله دیگه، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ که تک تک مردم به شکل کاملا عمیق توش باید نقش پررنگ ایفا کنیم،خدایی تا الان که یه ماه و نیم گذشته، چی‌کار کردیم؟یا پارسال که سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی بود و الحق و الانصاف اگه ما این خواسته امامون رو محقق کرده بودیم و حواسمون به کالای داخلی و خارجی بود، الان وضع کشور خیلی بهتر از حال حاضر بود.

من یکی که واقعا خجالت می‌کشم و نمی‌دونم چی باید بگموااااای

 

__________________

راستی اسم سال‌های اخیر رو یه نگاهی بندازین:

91: حمایت از کار و سرمایه ایرانی - 90: جهاد اقتصادی - 89: همت مضاعف و کار مضاعف - 88: اصلاح الگوی مصرف -87: نوآوری و شکوفایی - 86: اتحاد ملی و انسجام اسلامی - 85: پیامبر اعظم‌(صلی الله علیه و آله) - 84: همبستگی ملی و مشارکت عمومی - 83: پاسخگویی سه قوه به ملت ایران -82: خدمت‌رسانی به مردم.

مخصوصا وقتی اسم سال‌ها رو کنار هم و با توجه به اتفاقاتی که طی اون سال پیش اومده نگاه می‌کنیم، تازه می‌فهمیم چقدر با دقت و هوشمندانه انتخاب شدن این اسامی و چقدر حیف که ما جدی نگرفتیم و تلاش درخور نکردیم.

 

این لینک هم مرتبطه و خیلی زیبا:

http://farsi.khamenei.ir/roadmap-content?id=19303





      




+ سلام، سئوال در مورد برنامه‌های اندروییدی و حافظه موبایل دارم، کسی پاسخگو هست؟(چشمک)

+ سلام، کسی هست در مورد اندرویید و بازار بتونه به چن تا سئوال ابتدایی و ساده من جواب بده؟

+ سلام،از نواهایی که خاطره شدن و راجع به امام رضان، چند تا می خوام، کسی لینکشونو نداره؟



+ سلام، کمک می خوام!

+ سلام، کسی از این فلش های جالب رمانتیک نداره برا همسری روزشو تبریک بگیم؟

+ صراحت انقلابی!

+ سلام دوستان، ببخشید یه سئوال در مورد متن گذاشتن تو پارسی بلاگ:

+ سلام دوستان


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]
[ Designed By Ashoora.ir ]